FONTOS! Ez a blog kizárólag a személyes tapasztalataimat dokumentálja, s mint ilyen, egy magánember véleménye. Minden terhesség egyedi eset, és minden esetben kizárólag orvosi engedéllyel végezhető tovább a sportolás!



2011. június 24., péntek

14. hét

Ez már a második trimeszter eleje, jól elrohant az első három hónap. A németországi utazás után hétfőn (ez június 20-a volt, hogy ne mossam össze a dátumokat, mint az előző bő lére eresztett szösszenetben) gugolások (súllyal, és anélkül), fekvőtámaszok, és két sorozat egylábas gugolás volt mindkét lábra. Most kihagyok egy mondatot, hogy minden olvasó irigyen hümmögjön magában, micsoda szupermenek ezek a szegediek, bezzeg itt... J
Aztán bevallom, hogy párban csináltuk, én Beácskával összekapaszkodva, egyedi kivitelezésben. Úgy éreztem, hogy nagyon jólesett az egész edzés, és nem is volt olyan lihegősen kipurcantós, de a végén mégis úgy mentem le a lépcsőn, mint egy beteg pingvin. Na ebből az állatból egy rövid útú mélyrepüléssel másnapra egy birodalmi lépegető kecsességével közlekedő izomlázas zombi lett, aki a vécére is a deszkába kapaszkodva bírt leereszkedni és felállni is. Azért valahogy elcammogtam a Klinikára ultrahangra, ahol az újgyerek impozáns testméreteivel le is nyűgözött a doktor bácsi, néhány adat a teljesség igénye nélkül: CRL: 7,1 cm (ez az ülőmagasság, fejtől fenékig), az okos feje szélessége 2,2 cm, hossza 2,8 cm. A talpa 1,2 cm, a köldökzsinór 4,5 mm. A szíve 164-et ver percenként. (az enyém is edzésen, ha Tamás beindul) J Minden alkatrésze meg-, és rendben van, a terhességi kornak megfelelő méretben. Egész pontosan 13 hetes és 4 napos terhes vagyok.
Este edzésen „csak” swing-snatch körök voltak, merthogy Tamás nem akarta kipurcantani a népet a csütörtöki 1000 swing előtt. Hát nem tudom, én így sem unatkoztam, az izomlázamat sikerült fokozni, szerdán is folytatódott a birodalmi lépegető üzemmódom. Szóval 35 mp snatch és swing, 25 mp pihi, ez volt, és nem tudom hány kör, de mikor már azt éreztem, hogy nem lehet már több, akkor volt még vagy nyolc, az tuti. És mindebből két sorozat.
Csütörtökön pedig ezer swing volt, én Bettinek számoltam. Betti végig olyan egyenletesen csinálta, hogy csak na, nem esett szét a mozgása, büszke voltam rá. Mindenki nagyon ügyes volt, igen szép teljesítmények születtek. Ezúton is szívből gratulálok mindenkinek, ez tényleg férfimunka volt! J
Holnap lesz a 3. szülinapos kettlebell buli, azaz annak ünneplése, hogy Tamás 3 éve kezdte az edzősködést itt Szegeden, már nagyon várom. Mit is mondhatnék még, remélem, lesz citromos alkoholmentes sör, jóóó hidegen! J

3 megjegyzés:

  1. víííííííííí. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerültek az említett rendezvények! Ja, még lógok egy alkoholmentes, citromos gösserrel! :) Ez lesz az én keresztem :)))

    VálaszTörlés