FONTOS! Ez a blog kizárólag a személyes tapasztalataimat dokumentálja, s mint ilyen, egy magánember véleménye. Minden terhesség egyedi eset, és minden esetben kizárólag orvosi engedéllyel végezhető tovább a sportolás!



2011. október 10., hétfő

29. hét

Megint nagy lemaradásban vagyok, napersze, hogy máshogy?! Egy szegény anyuka, aki otthon van egész nap a kétévesével meg a növekvő pocakjával, temérdek ideje volna blogolni, mi?! Hát hogyne.
Egész múlt héten hullafáradt voltam a(z okt. 1.) szombati nyelvvizsga után, minden nap úgy ébredtem jó pár napig, mint akit agyonvertek, ép testben épp hogy élek fíling vót. Mondjuk ehhez a férjem is hozzájárult némileg a szombat esti bónusz meglepetésével, amellyel megkoronázta a vizsga napját, de mindegy is, nem részletezem, ez a sztori már bevonult a családi legendáriumba örökre.
Nade gyorsan azért összeszedem, hogy miket is edzettünk mi a múlt héten. (külön köszönet Áginak és Tamásnak az ebben nyújtott segítségért, ahogy nő a hasam, úgy fogy az agyam, és másnapra már nem szoktam emlékezni, hogy micsináltunk előző nap.)
Hétfőn egylábas guggolások voltak párban meg páratlanul ügyesen, meg a hozzájuk való rávezető gyakorlatok. Régóta most először csináltam meg mindkét oldalra vagy hármat hármat a páros verzióban, büszke is voltam magamra veszettül, de éreztem, hogy ebből a guggolósdi mókából lesz izomláz tutira, és másnapra lőn is... Mondjuk ebbe belejátszott a végén a levezetés is: swing-lovaglóállás körök egynéhányszor váltogatva.
Kedden snatch körök voltak számolásra, meg swing körök kisebb és nagyobb súlyokkal váltogatva, ebből volt vagy tíz kör, meg megint volt sok snatch egy kézzel, aztán csere és másik kéz, most mondjuk "csak" 20-20 karonként, kész pihi. Azért lenyomtam nyolcassal, biztos, ami biztos.
Csütörtökön nagyon spéci edzés volt, csomó nem terhes-kompatibilis feladattal. Először futottunk körbe, körbe (ez azért még megy jobb napjaimon, persze nem egy gazella kecsességével, ugyebár), majd eközben hangra 360 fokos fordulatot kellett csinálni (ezt rég nem kockáztatom), meg aztán 4 ütemű fekvőtámaszokat is, aztán tovább futni, meg pár kör sima fekvőtámasz tízesével-tizenötösével is került a futásba a végén.
Aztán jöttek mindenféle saját testes gyakorlatok párban, hanyatt fekvésből felállás, a társ fogja a lábad, meg ilyenek. Na ezekből semmit nem bírtam megcsinálni, mindegyikben gyanúsan sok volt a hasizmot igénylő elem. Jött még némi török felállás, én presseket nyomtam helyette, meg dupla cleanek pár körben, végül meg egy levezető kör swing nagyobb súllyal. Én nagyon macsó voltam, mert 12 helyett 14 kg-val csináltam. Mindig azzal poénkodom, hogy december elejétől majd visszatérek a 16 kg-val swingeléshez, hogy az Újgyerek ne várja meg a karácsonyt a világra jöttével, úgyhogy mondhatjuk, szép lassan megkezdtem a szülésfelkészítő tanfolyamot a 14-el. :) (egyébként mielőtt bárki rém felelőtlennek tartana: a 12 és a 14 kg között számomra semmi érdemi különbség nem érződött a 30 mp alatt)
Ráálltam viszont a mérlegre, és azt mutatja ez az ördögtől való pokolbéli szerkezet, hogy 10-11 kg-t híztam eddig, és az a legérdekesebb, hogy őszintén nem tudom, hogy hol a fenében van ez rajtam?! Jó, látom, hogy van itt-ott valamennyi, nade máris ennyi? Határozottan kevésbé vagyok bálnoid, mint múltkor, és ha belegondolok, hogy még két és fél hónap van hátra (úristen, MÁR csak két és fél hónap?!) és én az össz terhességi idő alatt akartam hízni olyan 12 kg-t, akkor mégiscsak bosszantó ez a súlydolog.
Hát ilyenek vagyunk mi nők, folyton mindenféle gyüttment számadatok csapdájába esünk, hol kilókban, hol centikben, bár én ez utóbbi miatt haskörméretet csakazért sem mértem még. :) Majd a jövő héten!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése