FONTOS! Ez a blog kizárólag a személyes tapasztalataimat dokumentálja, s mint ilyen, egy magánember véleménye. Minden terhesség egyedi eset, és minden esetben kizárólag orvosi engedéllyel végezhető tovább a sportolás!



2011. szeptember 3., szombat

24. hét

Minden rendben velünk, vagy legalábbis élünk. Már tegnap akartam írni, csak net sem volt, a férj is pókerezni volt, egyedül voltam, meg egyébként is több dolog összejött a napokban, úgyhogy nyüssz és nyaff a hangulatom. Ráadásul meg is vagyok fázva megint, vasárnap óta, köszönet az ultrabrutál légkondinak az Intercityn. A hasam már elég terjedelmes, eddig azt hiszem, 6-7 kg-t híztam, de néha negyvennek érzem (Lillával két éve már 11-et idáig), még mindig bazi meleg van, és elég sokat türelmetlenkedem mostanában sajnos itthon. Jövő héten endokrinológia, meg cukorterheléses vérvétel, aztán majd EKG, meg belgyógyászat, október 1-én meg megyek nyelvvizsgázni, izgalmas lesz. Dióhéjban ennyi, nincs is kedvem többet írni, de még egy kötelezettségemnek eleget kell tegyek: ezúton hivatalosan is megemlítem a blogban legújabb legjobb barátomat, B. Attilát (szegedi lakos, nemsokára 30), akiről természetesen csakis szuperlatívuszokban lehet beszélni mind a belső, mind a külső tulajdonságait tekintve. :) Töltenék fel fotót is, de egyrészt személyiségi jogok miatt nem merek, nomeg úgy megugrana a blog olvasottsága, hogy lehet, lefagyna az oldal szervere. :)
Megadjam a számát, csajok?! :)))
(egyébként autókereskedéssel foglalkozik, és igen, mi nemsokára szeretnénk egy használt autót vásárolni jó áron...) :)))
Most ennyi, remélem, jövő hétre testileg és lelkileg is jobb passzban leszek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése